Äntligen e jag tillbaka :D

Hallå! Nu har ja internett igen.. det krångla igår men nu är det igång igen :D Japp. veckans uppgift i media, det var CIRKLAR. Runda saker. Och det lämna jag in idag ;) jag han gillade dom ;)  och även så fotade jag en lite... ledsen bild på min lilla tiger gosedjur jag har sparat sen ja var ca. 5 år.

Men jag fick ju ny uppgift idag.. som kommer dröja!! ska göra ett hästrepotage! jag ba.. omg.. nu måste ja bara hitta nån som vill va med å visa.. hmm.. OM ja inte hittar nån.. så kommer ja fråga om ja kan byta till katter.. för det har jag iaf ;)  Men här kommer lite bilder jag har knäppt igår ;D







Dock var det fler bilder. men tog dom bästa som han älskade ;) 

fler bilder i helgen kommer :D ska ut å fota! ;D hihi puss puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback