Bilder och Gnägge i hagen!

Hallå! Nu är snart Torsdag slut och imorgon är det fredag.. så man får äntligen vara ledig ;) Och imorgon ska jag lämna in bilder till media. Veckans uppgift är "Vinter bilder" Så jag gick ut och fotade idag, igår och iförrgår! Och vissa bilder blev helt.. ååh.. vad ska man säga.. "as vackra" ;) Och nu kommer jag lägga upp en jul serie om Gnägge i hagen, Dock är det skisser men ändå ;) Och nu ska jag ladda upp bilder på katterna, vinterbilder och Gnägge ;) Glöm inte å skicka iväg en kommentar åxå ;)


:D kul vaah? :D

Här kommer bilderna på katterna jag tog idag ;)






Nu kommer lite vinterbilder ;P






Kommentarer
Nevnarien säger:

As grymt! :D

2012-02-02 | 18:44:42
Bloggadress: http://nevnarien.se/
Emelie :) säger:

snygg blogg och härligt bilder:)



Har frågestund på bloggen, kika gärna in o ställ ngn fråga.

Ha det bra!<3

2012-02-02 | 20:54:35
Bloggadress: http://emeliesolsten.blogg.se/
Camilla H säger:

Roligt me Gnägge.

Snygga bilder, gillar skarpt istappen! :D

2012-02-05 | 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback