Fredrik Reinfeldt..= Idiot

Hej. Mycket tjat om Fredrik Reinfeldt, och ska ja var ärlig.. så är han en total idiot! Visst är ja bara 17 men när han snackar om att man ska jobba tills man är 75 år, så blir jag orolig.. asså hur fan tänker han? Har sett massa kommentarer på facebook om att alla demonstrerar.. och att dom ska låta gamlingar vila.. och en sak till.. VARFÖR tänker inte han på sjuka människor? MIN mamma är hjärtinfarkt och kärlkramp.. och orkar inte göra något, ledgångsrematiskt. Och hon ska jobba ändå? det är sjukt.. jag har alltid hatat moderaterna, dom är ute efter pengar och vill att deras eget liv ska vara en guldgruva.. och vad får han i lön då? 500.000kr? Han kan väl förfan dela med sig? om han vore SMART! Jag säger NEJ till moderaterna 2014! Snälla..

Jag och min mamma SVÄLTER för att fredrik reinfeldt ska ha höga skatter och m.m
Sjukpäningen sjunger.. så vi har runt 9000kr för att leva på.. och det ska räcka till MAT och RÄKNINGAR. Asså ja får total DAMP på detta.. Kan aldirg SVERIGE bli ett bra land?

Skriv gärna egna kommentarer. Men skriv inget om det JAG skrev.. det är MIN åsikt! MINA tankar!



Bild redigerad av mig!


Kommentarer
Iphone 4 säger:

Helt grymt .. Håller me!

2012-02-09 | 07:04:20
:p säger:

Sök sjukpension eller socialbidrag.

Eller både och

Det är alltid något även om det inte är mycket. Det är ju bättre än ingenting alls eller hur?



Från en lipgubbe :P

2012-02-09 | 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback