Har mina besökare dött igen? hjälp!

Idag slutade jag 9 igen, eftersom lektionerna var inställda :D så media idag då och sen dra hem.. så jävla skönt! och det var bara jag som visade bilder idag och han tyckte dom var as fina :D känner mej stolt ;)

Så idag har jag fotat lite.. lägger in bilder i varje inlägg så :D
Och har mina besökare dött igen.. och den som skulle kopiera mina bilder har ja inte hört nått mer av.. haha omg.

svart på kommentar:
Från jeanette:
jaså hur känner du Mojje :)?

Jag känner Mojje för jag fotar åt honom. Till t.ex hans spel och bok och hans hemsida. några länkar finns till vänster längst ner ;)


jag med min älskade kamera ;)


Tyckte att denna man såg så glad ut när han träffade sina hundar igen så ja blev tvyngen att ta en bild ;D

Kommentarer
<3 säger:

Coola bilder :D

2012-03-03 | 08:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback