Måndag.. typ död?

Hallåååå! Idag slutade ju jag 12:50. Fett skönt.. men imorgon blir det lååång dag xD haha..
Lämnade även in fotouppgift till median idag. Min lärare gillade dom skarpt. Speciellt den bilder på mimmi som springer emot mej med snön som flyger ;) Den blev riktigt nice. Har den som bakrund på datan nu ;) Så söt.
Och sen sa han bara att vi skulle fortsätta fota.. men inte vad vi skulle fota.. så ja gissar att han ska ha mer vinter bilder :P

Fotade liiiiite i helgen.. men det var ju -20 grader.. så händerna frös till is FAST ja hade vantar! helt sjukt! så blev bara några.. och några bilder inomhus ;)

Men har du nått tips va man kan fota..? jag bor lixom på landet .. med en skog runt mej och en väg ungefär ca. "300"meter.. säg gärna nått ;)

Nä nu ska ja ta och göra lite mat till mej själv.. det var tacos i skolan idag... ehm.. inte spceillt gott.. brödet gick sönder bara man tog på det.. och köttfärsåsen var BLÖT! Det droppa heeela tiden.. mja..
Så nu ska ja göra lite kykling, ris och min favoritsås Cafe de la paris ;) Mumms! Hare gött så hörs vi!

OCH EN SAK TILL! NÄSTA LÖRDAG KOMMER JAG VARA MED I TIDNINGEN MED MIN SERIE!


kommentera bilderna, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback