Onepiece äger !

Idag är det fredag och jag slutade 9 imorse.. fatta va skönt.. ha media. Lämna in bilder.. och sen åka hem. Men min förkylning blir bara värre.. snoret rinner å ja.. hosta m.m
Så nu ska ja ta och lägga mej i soffan med min nya omepiece som ja fick av en nära släkting. En blå med vit dragkedja. Dock trodde ja att man skulle se ful ut i som.. men det hänger inte såå mkt i baken om man tar rätt storlek. Dom är förbannat sköna asså! Rekomenderar verken att ha på sig en fredags kväll eller efter skolan/jobbet.


Denna har jag :D


Föresten. skriv kommentarer och önska bilder vettja :D ska fota en massa i helgen!






Svar på kommentar (inlägg fredrik R.)

Sök sjukpension eller socialbidrag.
Eller både och
Det är alltid något även om det inte är mycket. Det är ju bättre än ingenting alls eller hur?

Från en lipgubbe :P

SVAR:
Emh.. vad tror du att vi har gjort? dom hjälper inte till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback