Snygga vikarier!

Hallå.. idag var det nog min bästa dag ever! Vi hade en vikarie..! och våran lärare berättade att han är från australien.. han jobbar där, jobbat som bonde m.m och då tänkte ja ..happ en gammal, tjock kille.. men när ja såg honom.. ja tror ja skulle smälta.. åh han var så fin.. men det bästa va att han.. när han pratade med mej.. så blev ja jätte glad :D ja vet inte varför.. men åh sån kille vill jag ha.. han verka så mysig.. men jag kommer aldirg få nån kille.. ja kommer säkert få sluta med 65 katter på landet och gråta varje dag för man är så ful.. så känner ja just nu.. å ja ritade av honom i smyg.. och ja glömde fråga om han har facebook.. för ja ville veta mer om australien..m.m men men..
Hoppas inte han läser detta nu då :O njaa.. det borde han inte göra.. isåfall har han blivit tipsad elr nått..
jaja.. Rasmus heter han iaf ;) blond ... kanske lite längre än mej.. ååh ja blir tokig!
Jag önska att man kunde spola tillbaka tiden och göra allt bra .. ååh .. har du nått kill tips? SKRIV!


Den kommer en bild från idag.. som ja tog för ca. 35 minuter sen.. men internett är så FÖRBANNAT SEGT. så tar det nån dag det fungerar..

Kommentarer
Blubb blubb säger:

Var framåt och ärlig! Utsidan har inte stor betydelse bara du visar intresse och är snäll. Att tala om hur du känner är det bästa knepet och det fungerar alltid för mig! Kom ihåg att med ett leende på läpparna och lagom mycket självförtroende kan man överglänsa även dem snyggaste tjejerna.



Lycka till och uppdatera oss läsare hur det går!

2012-02-21 | 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback