Svar & Klar med uppgraget!

Hellu! kl. 12 idag så åkte ja till en kompis och henne häst. Så jag fotade dom. Men eftersom det har kommit mycket snö och is under.. så halkade hästen mycket. så det bled bara några bilder när hon red, men det blev as fina bilder ;)

så nu sitter jag och kollar igenom dom och i helgen ska ägaren få bilderna ;)



Nej men det behövs inte gå så nära du kan (så närma närgränsen tillåter) eller investera i en macrolins för typ 100spän skulle vara kul att se dig fota macro:D

Svar: Jo men dom 100 kronorna behöver vi till mat.. så jag köper inte kamera utrsutning bara sådär. När ja får egna pengar sen, då kommer ja köpa mer :S men det verkar inte vara många som fattar att man har ont om pengar!



Kommentarer
:P säger:

Ja men det var ju bara ett litet tips.

Du kan ju faktiskt fota nära det du ska fota. Så långt närgränsen tillåter



Och sen behöver du inte påpeka stup i kvarten om att ni har ont om pengar. Jag tror att alla har fattat det vid det här laget.

2012-02-16 | 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback