Lov.. äntligen :D

Hallå :D japp ja känner iaf att våren är påväg. Dock inga fästignar än, dom kom i början av feb. Men katterna har inte haft nått än.. hoppas dom jävlarna försvinner helt xD Jag fick 3 fästingar på mig förra året. en i armhålan, en på bröstet, och en på knät. Men jag är inte rädd att ta bort dom som min mamma iaf.. haha..
jag tar fästingarna helst med händerna, bättre än den där jävla pennan som finns.. den tömmer bara fästingen på blod. Dock finns det en bättre.. ja vet inte hur man ska förklara den, men den e vit, smal i ena änden och tjock i andra.. och den tar ja bort på mej själv.. iaf på knät :P

Men iaf .. NU har jag LOV en hel vecka.. wiho xD och jag hade visst glömt bort hur man sov ut..
men det visade sig att det var grymt skönt.. ! Nu ska ja ta å käka frukost och sen ska vi göra nått.. :D herrå





Kommentarer
Annah säger:

Grymt. Fin bild åxå! Och kameran verkar va bra!

2012-02-26 | 10:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback