Nästa vecka...

Hallå... Nu är det helg och ja tänkte ta lite bilder på kattungarna. 
och du kommenterar med att du ska sno mina bilder.. Å eftersom jag har din ip adress så anmäler jag det där. Och du bor i Stockholm? Adressen säger ja inte än. 
Så du.. Sluta va omogen å väx upp! 
 
 
men senare idag ska ja sätta upp stativet och ta lite bilder ;D kram kram
 
bilder kommer på måndag om ja tar några! 
Och även nästa vecka.. Asså usch den blir inte rolig... Sista veckan med media läraren sen får vi en ny, asså då ställer ja alltid frågan.. Varje lärare jag har haft ska antigen sluta för att dom är för gamla, eller så ska dom sluta för att de inte orkar mer.  Och har misst massa bra lärare och nu denna... Jävla tur jag har! Har ju redan gått ett år på foto.. Och om jag ska gemföra han då och nu... Så är han jag har nu är bättre... Han lärde mej mera små saker i kameran som ja inte Chang visste va det var förut! 
Jag tycker detta är skit jobbigt... 
Men jag får väl försöka fixa det han sa igår... Jag å julia borde starta ett radioprogram..prata i radio... Å det är ju en av min dröm så jag ska försöka fixa det :kr då kanske han blir stolt över mej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback