Fortfarande glad!

Igår var ju jag som sagt, skit glad! igår fick jag 6 kramar sammalagt.
2 av mina kusiner och mammas syster, = 3
sen fick jag en av Mojjes mangare. +1
sen fick jag 2 stora kramar av Mojje himself. +2

3+1+2=6

Och kramarna från Mojje asså.. ja kände mej så glad o ja fick extra kraft för att fortsätta det jag håller på med :D å han kramade länge åxå .... he is amazing!

Och sitter och kollar på bilder från Mojjes egna fans sida på facebook. Och då hittar jag bilden som han laddade upp till mej :D
Jag är så glad när ja ser den bilden ;)
och föresten, jag ska göra en film från igår och ladda upp den på youtube ;) så håll ut :D


Kommentarer
Anonym säger:

Ja skulle också vilja att mojje skulle krama mej :)

2012-04-01 | 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback