Glad Påsk!

Hallå Alla glada!
Eller.. ?
 jag därimot är inte speciellt glad.. ja e fortfarande förkyld och ja tror ja sliter ut min hals snart.. har fått en jäkla hosta och feber. När ska förkylningen gå iväg? haha..!
jag ser nu att mååånga lägger upp påsk bilder.. men ja känner just nu att.. nää.. ja orkar inte! så ja lägger upp lite bilder som ja inte har fått upp tidigare ;) så här får ni titta lite ;)


Och en sak till. På facebook, så har Mojje delat min film från väsby, så sjukt kul.

Men nu tänkte ja gå och duscha av mej lite... kanske kommer bilder senare ikväll...? vem vet. Ingen vet.
Hare gött!
GLAD PÅSK
Och ät inte gröna ägg ;)


Kommentarer
Anonym säger:

Gryymt fina bilder!

2012-04-07 | 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback