Hallå!

Eftersom ja fick liite pengar av min bror när ja fyllde år.. så tänkte ja köpa en högtalare till min mobil :)
Så nån gång i veckan ska jag dra till elgiganten. Kommer bli skoj!
Och ja tänkte gå ut å fota åxå. Men jag vet inte vad? visst, jag har en uppgift till skolan.. "påsk bilder" självklart. :P
Men det ska ja typ fixa på lördag.. haha..

Och ja funderar på är det bara ja som är beroende av nässpray nu? ja måste ha det ! p.g.a pollen och förkylning, det är täppt i näsan typ hela tiden... och värst när ja sover! åååh! så irriterande!

Men nu ska ja ta och spela lite sims och tyå gå på toa eller nått.. haha .. och ladda kameran ! :D


Men vi höres!!

/Elin Wåhlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback