Massor pågång :D

Hallå :D Nu har man varit till sjukhuset för att kolla en sak.. å nu ska man käka tabeletter i 10 dagar... yippe.. hoppas det hjälper.. om inte.. så måste ja opereras :S uuhh..!

Men idag fick ja hem mina bilder jag ville ha på förstoring... oj jäklar va nöjd ja blev xD
Har även fixat bilderna på nya kattbilder ;) men det kommer imorgon någon gång!

Och sen ska ja även göra en sanna sak imorgon.. men det berättar ja inte än :D haha så kolla imorgon efter 15.00 då kanske det är framme :D wiho!

Och en sak till.. ja ska hitta ett företag som kan trycka min bok ;) vänta bara :D hihi


(OBS: BILDERNA ÄR FOTADE MED MIN MOBIL, FÖR ATT KAMERAN VAR PÅ LADDNING!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback