MIN KATT!

Hallå, förlåt att ja inte har bloggat så mkt, men har varit med min bästa kompis Helena ;) Vi hade så jäkla kul!
Var med henne på träningen hela helgen och idag fotade ja henne, å om jag har tur kommer ja få stå med på deras hemsida, aveta roddklubb :D och jag hoppas även på Helenas båt :D
 
Men nu ska ska ja chatta med Jimmy och se på film ;) kram kram!
 
Och här kommer en bild på min katt som jag har tagit hand om varje dag och JAG har gett honom kärlek, borstat honom, allt! Absolut ingen djurmisshandlare ska ha honom!
 
Och jag varnar er, SNO INTE MINA BILDER!
 

Kommentarer
Emma säger:

vilken fin katt!
självklart ska du ha honom!

2012-08-05 | 19:37:01
Jessica j säger:

Faan att en djurplågare ska ha en katt om den lämnas bara sådär!

2012-08-06 | 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback