Helgen var fullbokad

Hallå, NU är det Måndag igen och det är 3de december redan... tänk va tiden går fort! Jo vad har hänt i helgnen då för mej? JO jag har fotat. Bakat med mamma. Gosat med kattungarna och julhandlat. Eftersom ja inte har nå pengar så fick ja köpa saker för 10 kr/st åh det är ju sjukt kul.. not.  
 
Och det var ju älgar på gården i lördags. På morgonen, sjukt kul .. så stora djur asså... omg
Och med dom här bilderna fotade ja med min värre objektiv, sigma 300mm och motiv i rörelse. 
Och sen filmade jag mkt åxå så jag ska fixa filmerna och lägga upp. 
 
Och med dom här bilderna fotade jag med 105mm med blixt som är vinkad 80 grader. Och jag fotade mannuellt men dom intställningarna komme rja inte ihåg nu :D hoppas bilderna är fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback