Ojojoj... Förlåt!

Hej! EfterOm jag har åkt på en jääääkla förkylning och jag orkar inte sitta vid datan.. Så bloggar ja igenom mobilen.. Jag har fått en förkylning som sitter i näsan, ögonen och huvudet, huvudet känns som en stor sten... Men iaf ja skrev i tidigare inlägg om så ska det låta, och ja klarade inte av att skriva klart.. Jag blev för yr.. Men iaf! Programet så ska det låta är ju 1 timme på tv:n men när man sitter där.. Haha omg.. Det tog nästa 3 timmar att spela in. Och vi som satt i plubliken blev tvingade att klappa så mycket så att händerna var helt slut efteråt. Jag var där 2009 när mojje skulle va med. Och det var bara en ren slump att vi skulle träffas. Det var andra gången och han kände igen mej! Dock hade vi snackat mycket på Internett! Och dom gör ganska många fel när dom spelar in, säger fel, b.la. Och det går inte lika fort när dom ska lista ut vilken låt det är.. Men tar nog flera sekunder! Och dom kanske spelar in sången typ 3 ggr! Och man fick INTE gå på glas golvet! Tyckte jag var tråkigt :p och det är inte Peter settman som bestämmer vilka som får börja.. Utan mellan spel instrumänten, där är en glipa.. Där sitter det en tjej eller kille som pekar vilka som ska börja ;) Kommentera gärna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback