Snattare i skolan!

Hellu! Glömde även skriva igår.. att i Måndag vare någon som tog mina favorit hörlurar.. asså hur fan orkar dom?! köp egna! Dom var VITA, till iphone 4. Ja som hade fått dom i julklapp.. asså är så förbannad.. skulle verkligen behöva nya för att dom i min klass pratar så mycket.. och då kan ja inte konsentrera mej! Det är jobbigt! Men idag kl. 8.40 hade ja ett prov i biologi, och jag var klar kl. 3, så ja slutade 9 idag xD haah fyfan det är så soft! inte ens en halvtimme gick ja i skolan ..haha det är ju sjukt bra xD haha..
Men kl. 12 någonstands.. så ska ja fortsätta fota till media som är tills fredag ;) hoppas ja hinner klart xD
Och under 2012 är det inte så mycket som kommer hända.. vilket är tråkigt. Det jag vet nu, det är att ja kommer va med i tidning, gå på Diggiloo och träffa kändisar, och en massa fotouppgrag ;)

Och va vill du se för bilder? ja kan gå ut å fota, eller lägga in gammla bilder... åh! JUST DET! Är det någon som vet hur man får igång en sån här.. stor data, burk som dom kallas. Min får typ inge ström elr va man ska säga.. är det någon som vet? snälla skriv en kommentar! Har gamla bilder ja vill ha därifrån! <33


Och ja tänkte även skaffa kontaktkort ;) va tycks?


Kommentarer
Anonym säger:

fotar du manuellt?

2012-01-18 | 11:52:49
anonymus säger:

jag tror inte att man får visa bilder på kändisar på ens eget kontaktkort



men annars var det bra :D

2012-01-18 | 12:46:11
Emil säger:

Ser bra ut! och jo ja tror man visst får det, vad ska man annars ha?

2012-01-18 | 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback