Svar på kommentarer och en rolig sak som hände idag!

Hellooj! Idag hände det en roolig sak ;) Tidningen dalademokraten ringde.. fast ja va i skolan å plugga då så ja kunde inte svara, men när ja kom hem så ringde jag till honom, så vi har bestämmt en tid! 25/1 Kommer han hem till mej för ett rapotage ;) Så det blir as roligt!
Men iaf.. i skolan idag åå haha xD ja jobbade 2 första lektionerna.. men sen orkade ja inte längre så ja tog papper och ritade en arbetshäst, mhm.. och sen så kommer läraren å säger: Jaha du elin, du ritar bara hästar du! Och där trodde jag att han skulle skälla ut mej xD så ja sa: men jag har jobbat åxå faktiskt! han tittade konstigt på mej.. och sa: Men ja mena inget elakt. Jag ville bara säga att när ja var i london på en hästshow och då var ju världens största hästar med, och det var en tävling med som som hade finaste gamlaste vagnar och kläder. Och det är alltid vid påsk, och jag ska dit en gång till!
Ja så sitter vi på lektionerna oftast, antigen det.. eller så snackar han om jakt. Haha... jävla härligt lärare asså xD Och på hästarna ja ritade kommer upp på bild åxå ;) och ja.. en sak till.. hästen Gnägge som jag har skissat på, jag har ritat honom som föl nu som han såg ut, och det kommer åxå en bild på ;) ja tror det är bäst om man scannar in ;) Så håll koll! :D


Anna Jansson frågar:
Hur lång är du??
Vad är det bästa du vet??
Vem är den snyggaste personen du vet?? (Te.x. Megan fox eller Brad Pitt haha)
Vilka bloggar läser du?
Vad tycker du om kissie??
Beskriv dig själv med fem ord!!!
Har du mest kill kompisar lr tjej kompisar??
Har du något fotojobb på g??
Du har jättefint hår vad använder du för produkter??
Brukar du sminka dig såfall hur
SVAR: Jag är 167cm lång.
Det bästa ja vet är att fota till andra och att va med i tidningar ;)
Jag tycker Johnny Depp e rätt snögg ;)
Jag läser tyvärr inte andra bloggar, har inte tid, bloggar bara på min blogg ;) visst kan ja kolla in, men ja läser inte varje dag.
Jag tycker inte om Kissie, hon är för mycket!
Snäll, rolig, omtänksam, galen, Busig xP
Jag har mest tjej kompisar just nu eftersom vi har bytt skola m.m
Jag har ett fotojobb just nu.
Jag avänder en röd flaska, (finns på bilden nedanför)
Jag brukar sällan sminka mej, ja tycker att man är finare utan ;)

Petra frågar: vad tycker du om kommunen du lever i?
SVAR: Jag tycker den är bra, men åxå dålig!



Balsamet fick ja från min granna i julklapp och det gör håret lätt att borsta igenom.
Den i mitten, shampoo fick ja av mamma i julklapp och det för mitt hår glansigt.
Och den längst till höger, den smetar jag in i håret så mina lockar syns med, men ja har inte lockat det, utan det är självlockande ;)


Kommentarer
Emma Jansson säger:

Omg, snacka om fin blogg ;D ska absolut följa dig!

2012-01-19 | 18:57:47
Tilia säger:

Hej :D läste att du pluggar på media program på gymnasiet ^^ Fotograf sa du? :D det funderar jag oxå på och ska börja foto linjen nästa år i 2an ^^ vilken skola går du i? :D

2012-01-19 | 19:02:36
Bloggadress: http://othereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback