Media i plugget!

Idag lämnade ju jag in bilderna till media. Och våran fotolärare skulle välja en som vann. Och den som vinner får ett pris ;) och jag tror jag har en chans att vinna.. xD ja hade mäst bilder med mej som våran lärare gillade/diggade .. Vilket e as bra! Men det är bara att vänta ;) och jag ska fortsätta fota vinter/snö bilder tills fredag ;) Så jag hoppas det är bra väder ;D Men nu kommer snå bilder från igår. Och bilder på Cheela igen som jag tog för ca. 15 minuter sen :D glöm inte kommentera :D



Dom här 2 bilder ovanför denna text är blixten vinklad 90 grader! uppåt!
Den här under är rakt fram, viket man aldirg ska ha när man fotar djur, men tänkte visa bara så ;)


Och nu kommer vinterbilder från igår när solen var framme, när solen är framme behöver man inte redigera bilderna, och det har ja inte gjort heller. Bara satt dit min stämpel!





Kommentera :D

Kommentarer
Camilla H säger:

Cheela är sååå sör på bilderna! Ja älskar vinterbilderna, dom e awesome! :D

2012-01-30 | 17:20:32
Nevnarien <33 säger:

Du är grym ju! Bra jobbat!

2012-01-30 | 17:28:57
Bloggadress: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback