Att va med i tidningen är verkligen roligt

Hallå! Idag tänkte ja ta å gå ut å fota lite. Tänkte först ta cykeln men hallå den är ju inne på uppdatering. Så nu kommer min cykel bli som ny :D hehe..
men jag tänkte gå ut å fota idag om det inte börjar spö regna som igår.. herre gud vilket väder!
 
Och jag sa ju förut att ja skulle lägga upp alla tidningar ja var med i, och själklart tar ju inte tidningen kontakt med mej då måste man ju va kändis! utan jag har mejlat dom och frågat om dom ville ha med en serie, och sen dröjde det ungefär en vecka då säger dom till mej att dom vill göra en repotage om mej! så det bestämde inte jag.
Så här kommer alla tidningar jag har varit med i, (och dom jag har kvar) det är en tidning åxå som jag fotade till, vimel bilder till avesta tidning men den ville Mojje ha så han fick den.
lägger upp 5 av 6 för en ville visst inte komma upp ;)

Kommentarer
Sandra säger:

Wow kul! :D då e du typ halv känd? Hihi?

2012-07-04 | 10:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback