Härlig men konstig dag! haha

Hallå! Nyss när vi åkte hemåt, så var det en karl som stod ner bockad för att ta bort ogräs.. och han hade string kalsonger.. åh ja höll på dö av garv! så man fick ju ett gott skratt.. å nu när ja sitter här så kommer det en geting som sätter sig på benet mitt å ja får panik å springer in.. att ja aldrig lär mej!
 
Men idag ska ja ta å fortsätta städa mitt rum.. ser ut som en soptipp bokstavligt talat.. haha
men här kommer bilder som ni gärna får kommentera!
Och måste ju tacka för alla som läser min blogg! Och måste säga imorgon (lördag) så kommer ja inte blogga, för ja ska till Leksand sommarland!!
Blir så glad!
 
Så här såg det ut i Tisdags:
 
 
Och sen så.. var ju min katt lite mammig igår.. så..hon hoppade upp på datan och så tog ja denna bild xD

Kommentarer
Anonym säger:

haha sista bilden va rolig xD

2012-07-19 | 15:45:35
Elin Sundberg säger:

visst kan vi det, vad duktig du är på att fota! allt bra?:)

2012-07-20 | 11:19:48
Bloggadress: http://photosbyeliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback