Mycket på Schemat!

Hallå! Idag har det varit en skön dag med 25 grader i solen, och självklart har jag  solat lite :D Just nu sitter ja vid datan å jag har bebisen Cheela bredvid mej :) Hon ligger å myser med en blomma .. hehe..
Men igår skrev ju jag att ja skulle fixa bättre bilder ur tidningen, så det har jag gjort ;)
Och det där med katten igår... asså ja mena självklart inte att han ÄR ful, ja barea skrev det, för vissa människor kan ju slänga iväg en katt i en påse om den är "ful"  så ja mena att den där är fortfarande fin fast den har varit med om sådär mkt!
 
Och igår tog ju min jägar katt en liten ekorre som ja begravde, eftersom ja e en extrem djurvän, men jag kan ju inte hindra Mimmi att sluta jaga heller.. hehe.. .men ikväll ska ja ta och  tömma kameran på dom bilderna ja inte vill ha kvar.. och sen ska jag kolla genom på datan ;) Så jag har massor att göra ;)
Och sen håller ju jag på med en jätte teckning.. så här är en till liten del av den!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! fin blogg. Lite random fråg men hur sätter man in en header på blogg.se ? :)

2012-07-05 | 17:42:52
Anonym säger:

Asså dina bilder :D

2012-07-05 | 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback