Starka katter

Hallå! Idag så har ja hjälp mamma med att klippt gräsmattan och lite små saker ;) Så äntligen har ja fått en tid med datan en stund för att blogga. Jag älskar verkligen ere kommentarer, dom är så roliga!
Å fick en kommentar om att ja fixa bättre bild på en tidning ja var med i å det gör jag självklart ;) lägger upp det imorgon om jag hinner ;)
Å även har ja skaffat Instagram å det är skitkul! :D skaffade det imorse å jag har redan 5 st som följer me :D
 
Men även så håller ja på att ritar lite.. (se bild) en del av en hel teckning ;) forsättning följer ;)
 
Men nu kommer vi till den otroliga katten, denna katt nedanför denna text har blivit påkörd 2 gånger och tappat ena ögat. Och han har överlevt! Han hiter Birger och detta är den sista sommaren han får leva. Men tänk va ful man kan se ut, men är ändå så himla snäll! Så ja knäppte några kort som ägaren ska få, :)
 
Och min egen katt Mimmi leker nog lattjolajban vare dag!
Hon hoppar och studsar upp i luften å idag tog hon en ekorre, :( men då fick jag iaf nått att fota, men det kommer imorgon ;)
 

Kommentarer
Katt... säger:

Blir sjukt tårögd.. Stackars lilla söta katt.. Jag tycker absolut han inte är ful, ja tycker han är enormt söt. Tycker det var ganska taskigt sakt av dig... JAG TYCKER HAN ÄR ENORMT SÖT, och om den var min katt hade jag älskat han över allt annat i världen och tyckt hur synd som helst om honom. Blev ganska sur när du säger att han är ful...

2012-07-05 | 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback