Diggiloo 2012 (Mer bilder)

Hallå! Asså herre gud.. jag hade så himla kul på Diggiloo! I år var det riktigt riktigt bra!
Det var så otroligt bra låtar och artister. Och jag ska lägga upp filmer på youtube sen åxå ;)
Har laddat upp en! Det är den filmen som Mojje sjunger Eye of the tiger, och det lät verkligen bra! I love it!
Och sen ska ja även klippa ihop en liten film var som var med på Diggiloo. :)
Ska du inte gå på Diggiloo? då missar du verkligen något!

Men här kommer lite bilder som ni kan kommentera ;D kram kram!
Och jag måste säga tack för alla besökare jag har haft! Blir sååå glad! :D kärlek till er!



Kommentarer
Anonym säger:

otroliga bilder, bra Elin!

2012-06-18 | 13:02:14
Anonym säger:

riktigt snygga bilder!!!

2012-06-18 | 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback