Vilken grå Nationaldag...

Godmorgon! Nu e ja tidigt uppe kan ja säga! Jag trodde ja skulle typ sova till.. 10 kanske.. men jag vaknade 8. härligt... haha!

Och imorgon är det SKOLAVSLITNING! Och alla säger att dom ska ha klänning! men vafan... jag har inga pengar till det! Så det blir bara typ nån tunika och leggins. Har inget annat! Jag har fått köpa nya kläder sen förra året. Det är förjävligt!

Så idag ska jag försöka leta lite kläder i mitt rum så får ja se om jag hittar nått som e fint.. haha..
Och det är fortfarande grått på himlen här.. det är såååå tråkigt!

Ikväll ska vi iaf grilla å hade mysigt! och inge alkohol ska jag dricka.. man kan ha mycket roligare utan det ;)

Så här kommer en färglad och sommrig bild ;)


Kommentarer
Anonym säger:

Omg vilken bild!

2012-06-08 | 10:24:53
Emma säger:

Riktigt nice bild för att itne haft något mackro objektiv ju!

2012-06-08 | 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback