Glad blir jag när ja får internett!

Hallå! :D Ibland är det grymt konstigt med internett. Ibland går det FORT och ibland fungerar det inte alls.. men nu funkar det ! :D peppar peppar.
Men som ja skrev förut var att jag hade fotat hästarna OCH min katt Mimmi! Så bilderna kommer upp idag ;)

Och fick en kommentar om inlägget när ja redigerar mina bilder LÄTT.
Programet heter Picassa. Och det är för nybörjare. Det finns på google att ladda ner, men dock! se till att ta rätt, Annars drabbas din data av virus. Det finns EN som inte har virus!
Så ja skickar ett varningens finger !


Så kommentera mina bilder! skriv om ja behöver tänka på nått ;)





Kommentarer
Anonym säger:

Dina kattbilder är helt AMAZING!

2012-04-02 | 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback