Roligt på Mojjes spelning idag ;)

Japp japp ;) Det som hände idag var så sjukt kul!
kommer skriva från början till slut!
Klockan var 10 i 11 och Mojje skulle fixa ljuder, gitarren. Medans han gjorde det hejade han på mej!
-Hej Elin! Hur är det? frågade Mojje med ett leende!
- Hej! jo det är skit bra! själv då? sa jag
- jo det är bra :)
sen skulle han byta om. Från en rutig, snygg kjorta!


På denna bild ;)
Sen blev klockan 11.
Mojje kom upp på scenen och började spela och sjunga.
När han sjöng på "vart ligger landet där man böjer bananerna" så fick vi ögon kontakt och jag sjöng med en vers sen sa han:
-Kom igen nu Elin! ropade han i micken.
Det var många som kollade på mej :P
Jag filmade .... men hann bara filma i 17 sekunder. För då säger Mojje:
- filmar du eller knäpper du kort? vänta! väänta vänta! (finns på film)(som kommer lite senare)
så då fick ja en riktigt snygg bild ;)

efter det där kortet knäppte jag bara mer och mer! :)

Sen när han hade spelat klart. Så ville jag snacka med han efteråt. Så jag väntade och väntade.. till slut minskade kön, och jag fick fram till Mojje mangare och snacka lite, vi snacka lite om Diggiloo m.m och sen visade jag tidningen ja nyligen var med i om min serie och om min fotografering. Mojjes sångbok var med där.
och till slut!
Kom ja fram till Mojje!
ja går upp för dom 4 trappstegen, tittar på Mojje, han står och snackar med 2 andra damer som han ska strax följa med.
han ser mej, jag vinkar till!
-ursäkta, jag ska bara krama om Elin bara.. säger mojje och går emot mej med armarna öppna.
-Heej! sorry men nu stinker jag lite svett sa Mojje medans han kramade om mej,
-Johoo du.. det gör jag åxå så... sa jag med hans lockar intill min min! (han luktade gott i håret)
-Ja du Mojje, jag skulle vilja visa en grej som jag har gjort.
tog fram tidningen och medans jag pakade upp den så tog han tag i min kamera som hängde runt min vänstra hand och han sa: Jag blev så "intresserad" (tror ja att han sa) av din kamera sa han och kände på den. (dock hade jag så mycket packning så ja kunde inte lyfta upp kameran, så ja gav han tidningen.
Han läste.. han tittade!
-Skit bra! .... va kul! ... Fortsätt såhär! Det är sånna som du som lyckas! Du vet vad jag har sagt!! sa Mojje och kollade in i mina ögon och såg glad ut!
han kramade mej en andra gång,
han blev tvungen att gå.
Vi sa hejdå och vi ses senare iår! ;)

Tänk att det där gjorde mej så fruktansvärt glad!
Känns som om han blir gladare och gladare bara han får träffa mej.. :D
Så min kusin (som kom förbi) hon knäppte ett kort. Dock ser jag helt miffad ut.. men men xD jag bjuder på den bilden.. haha


Kommentarer
Camilla H säger:

OTROLIGT snygga bilder på Mojje!! Love them! :D

2012-03-31 | 20:36:13
Anna fotograf säger:

Wow,

jävligt snygga bilder!

sista bilden fick man skratta lite åt xD haah

2012-04-01 | 09:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback