Åh vilken dag.. + kommentar

Hallå! Nyss kom ja hem från en skoldag.. å jag kommer gå godkänt i Engelska, och matten e kvar ;) Å en sak som en typiskt det är ju när man läser vad det ska bli för väder.. på yr.no så står det soligt.. mh så klär man sig sommar kläder och sen börjar det regna! ååh blir så frustrerad xD haha...

Och sen igår var jag ute och fota Mimmi (bilder kommer) så jag och mimmi klättrade upp på en ganska stor sten.. och sen skulle man ju ner åxå.. åh det skulle jag inte ha gjort. Jag hoppade och min vänstra fot hamnade i en grop och den knackade och ja skrek av smärta.. trodde först att ja hade brytit den.. men jag kunde stå på den så ja hade inte brytit den.. men jag kan inte gå ner för en trappa då skriker jag.. undrar vad det kan va?

och sen fick ja en kommen tar ja tänkte svara på, och jag tkr det är såååå himla kul att ni frågar :D
 
Tess: Hej! Jag är bara lite nyfiken vilket program du använder? Är det photoshop?

Svar: Japp, jag har Photoshop Elements 7.0 ett enkelt program, lätt att rita och fixa bilder i :)
Och sen har jag även Picassa, vilket åxå är ett jätte bra program! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback