Avesta Sjukhus ... SKIT STÄLLE!

Hallå! Åh hörru du! Idag var jag LEDIG! Helt jäkla otroligt! Som ja skrev förut.. så är ju jag klar med fysiken och biologin, Å jag har ju bara 2 fysik/biologi lektioner på onsdagar.. så jag blev ledig ;) Så jäkla skönt..

Och måste bara berätta om AVESTA SJUKHUS!
Mamma åkte dit idag, för alla dina medeciner som hon äter för hjärtinfarkten, och när hon kom hem så frågade jag om det gick bra.. NEJ det hade det inte gjort. Hon GRÄT! Hon kände sig så jävla kränkt!

Mamma sa även att läkaren skulle kolla på hennes arm.. för hon har haft ont i flera månader.. och då säger läkaren/tanten:
-Nej! Det har jag INTE tid med! Jag ska gå och fika!

OCH JAG BA WHAT?! Sådär säger man väl förfan inte?! man gör väl KLART allt först! Sen får dom väl förfan fika ??
Det är så JÄLVA dålig stil! Jag menar att visst.. avesta sjukhus är dåligt. Men jag trodde fan inte att fikat gick före patienten!?
Jag är så jävla nära att stämma skiten! Asså sådär gör man inte!!!!!!!!!!!!



Här får du en bild för att lugna ner dig xD haha


Kommentarer
Anonym säger:

Har aldrig trott på läkare.. Dom

Läser ju bara böcker och sen tror dom att dom vet allt!

2012-05-30 | 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback