Snart.. snart LOV!

Hallå! Asså tänk.. snart e skolan SLUUUUT! Och fick idag godkänt i matte så nu är ALLA betyg klara.. och även många extra änmen som ja aldirg trodde ja skulle klara! Känns så jävla skönt!
Tur man har snälla lärare ;) haha :D
Just nu sitter ja ute och jag har alla katter bredvid mej. Fast alla ligger i gräset och på gruset ;) tror nog att ja ska göra som katterna åxå.. slöa lite ;)
Ska först käka och sen blir det steka lite! Jag har faktiskt fått en fin solbränna ;) jo sant! jag som blir så lät bränd ;D
DET ÄR MINDRA ÄN 2 VECKOR KVAR TILL SOMMARLOV!
Men just det.. ja käkade ju i skolan åxå idag.. men vafan.. ris och morötter är väl fan inge mat? och riset var för mycket saltat.. ååh bläää .. därför måste ja käka lite nu xD haha.. men här har ni lite bilder..
Jag funderar även över en bild där asså... hmm ..


Visst e hon fin?! ;D

NÅGON som vet vad DETTA ÄR? Jag har aldrig sett nått liknade!

Bara ja som älskar sommaren? :D fast fästingarna ska boooort!

Kommentarer
Anonym säger:

AS FINA BILDER!

Men den där insekten vettefan vad det är ... Haha!

2012-05-30 | 10:40:43
Amanda säger:

Grymma bilder!



Jag har också haft drömmen om att bli fotograf, tills jag tröttnade. Men du har talang & ingenting är omöjligt! Jag tror på dig :)

2012-06-04 | 17:09:22
Bloggadress: http://amandabashiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback