åh vilken dag!

Hallå! NU har jag en sak pågång om jag har tur!
Har kontaktet ett företag som trycker v-kort. Och om jag har tur så kommer några av mina bilder, som kommer säljas runt om i Sverige! :D fett kul!
så jag håller tummen i arlset och hoppas på tur ;)


Men idag var min dag konstig asså...
på morgonen så hade jag media.. men ja hann bar aha i 5 minuter, för då får jag sms av 2 av mina kompisar och säger.. du har nationella prov i engelska nu.. ja ba: WHAT?! Är det inte i morgon?? ja sa till min lärare att ja måste dra och sen fick ja dit och skrev.. asså snacka om att ja blev chokad! jag var helt 100% säker att jag hade på tisdagen, men nej då har vi nationella i matte istället.. haha asså min dag blev helt galen..
och sen säger min lärare att han måste åka in till sjukhuset med sin fru, så vli slutade lixom 11 idag.. så jag har 2 kompisar som gick på stan till kl. 2 ungefär.
Och nu e ja hemma och har ätit en billig matbit :P

Men nu ska ja ta och vila lite efter min träning ;) hare gött!
och håll tummarna för mej!

Om jag kommer ihåg det så ska jag lägga upp lite bilder ikväll ;)


(PÅ BILEN, GNÄGGE 2011)



Kommentarer
Anonym säger:

Fett fin säger jag bara!!

2012-05-10 | 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback