Ny vecka... nya tråkigheter :/

Hallå! Eller snarare godmorgon! Nu är det ny vecka jag denna vecka blir inte speciellt kul...Jag har prov... och jag har ingen aning vad det är för prov... bara att vi ska läxförhör med media läraren som ska SLUTA på fredag.. det känns förjävligt, men jag förstår ju honom åxå.... att åka till skolan varje morgon och det tog typ 2 timmer elr va han sa.. och för mej tar det ca. en timme att åka till skolan.. och då cyklar jag och åker buss.... mycket träning xD haha.. 
Så det ser ja inte fram emot... när man har haft en lärare som jag verkligen gillar.. asså att läraren undervisar extremt bra.. så ska han sluta... det känns ju... ja bajs! 
Men ja får försöka tänka posetivt och acceptera att det kommer en ny.... tumme upp eller tumme ner vet ej...  
jag kanske börjar skolka? vem vet höhö xD 
 
Men i helgen har Cheela varit jäkligt aktiv! Hon har bytt "bo" i mitt rum... från en låda till en annan.. och  hon jamade som fan.. jag blev lite arg xD höhö... 
 
Så här kommer biler från i helgen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback