Ros med röda toppar.

Hallå... idag gick ja upp kl 5 och duschade.. ibland undrar ju man va man håller på med igentligen.. men det är lördag och ja e påväg till stockholm för att grattulera en kusin som fyller 7 år. :)
 
Och igår... ja va hände? Jo våran lärare  hade laddat som f*n ... han hade tagit med sitt XBox igen å det var så kul! 4 liter cola och en massa fika.. och jag våga inte ta nå fika för alla andra var som hökar :P hehe.. så ja lät bli. Och jag gick ifrån lektionen för att hämta en jätte fin ros som han skulle få..den är gul med röda toppar så fin, och sen en bild som jag plastade in. Å det stod lite roliga rim där m.m :P hehe.. och jag hoppas han blev lite glad eftersom när man ger folk saker så får man oftats en kram och då är ju det tacken?
Men jag blev nöjd med pappret ja skrev och rosen var verkligen fin :-)
Men nu har han slutat och jag HOPPAS och HÅLLER TUMMAR OCH TÅR att han kommer sen när ja fyller år, för jag ska bjuda hela klassen på tårta och saft elr nått... läsk kanske? :P Och läraren som slutade han lixom.. han ingår i "klass familjen" elr hur man ska förklara det ... En gladare lärare har ja aldirg haft ;)
Och ja skickade även in uppgiften tidning som vi gjorde förut för jag fick ett B på den.. å det blev ja inte nöjd med.. för jag hade missat å skriva mer på hur det gick i gruppen m.m så det fixade jag.. och jag hoppas han hinner sätta ett annat betyg xD kanske ett A? höhö...
 
Ikväll ska jag göra klart matten som ska in på måndag.. och svenskan är jag klar med, en fabel och en saga. Tänk att man alltid ska skirva sånt.. efter alla dessa år i skolan så ska man alltid skriva det... man börjar jju tröttna :P hehe..
Och även i helgen ska ja å mamma knäppa kort på kattungarna och mäta dom ;) få se om dom har gått upp i vikt... och det gissar jag nog.. dom är såå tjocka å runda :D
 
Men nu ska ja försöka njuta av helgen och på måndag är det premiär för nya läraren.. och klassföreståndaren.. hmm.. kommer verkligen sakna MR F. haha :-D
 
Nej nu ska ja ta å surfa lite.. puss,kram & nyp i stjärten ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback