Jobbig och rolig vecka!

Hallå! Jag loggar in på blogg.se och kollar om ni som kommentera i helgen har skrivit tillbaka.. med det har ni inte? ska ja tolka att ni är avundsjuka då eller? haha..
Idag har jag digitalt skapande och sen samhäll å sist engelska, usch! ja gillar verkligen inte tisdagar! Och eftersom ja inte hittade färg till min skrivare igår så köpte ja ett skal till min mobil :D hihi..
Imorgon är fet matte prov igen då.. å ja måste klara det, men jag tycker att han går för fort fram! seriöst! Typ alla i klassen fick F, :P det var några som klarade sig. lyllo dom!
och sen på TORSDAG! ÅÅH ja längtar... min lärare har fixat så vi kommer ha spelkväll med klassen med XBox, chips, godis m.m. för att komma kompisarna närmare.. helt sjukt kul :D Har aldirg varit med om det, så ja ska va kvar i skolan sen när vi slutar.. så ja får typ vänta 3 timmar till kl. 5 och från 5-8 ska vi ha kul :D
Och jag sa att ja var klar med tidningen, men eftersom min media lärare sa att ja skulle lämna in den på torsdag så ska ja fixa en inntehålls sida.. att utmana mej lite.. jag ba:ööhhh.. det är ju lätt ju xD haha.. men jaja, ja gör som han säger så måste väl mitt betyg bli högt, eftersom ja snacka med honom själv igår och han frågade vad för betyg ja ville ha .. så ja sa A, självklart xD
Och sen fick ja ju äntligen fram te honom att ja har redan gått ett år på foto, så om jag ar tur så kommer ja få gå FILM medans dom andra har FOTO A, och sen när dom byter till FOTO B så byter ja dit ;) aasss nicce :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback