Neeeeej!

Hallå.. asså vet du vad.. jag är så himla nere just nu... igår och självklart på en månag.. så fick vi reda på att våran media lärare ska SLUTA, Asså ner! Snälla säg att det är sant. Min bästa lärare hittils seriöst!
Första gången jag såg honom var när skolan började.. och han kom in i klassrummet med ett brett leende och sa: hallå! det är mej ni ska ha mest här i skolan.
Men asså.. det varade inte länge? bara nån månad... asså jag tog det sjukt hårt igår. Jag har ju lätt att börja gråta så självklart började jag gråta lite igår.. asså för en lärare men fan att han ska sluta.
Det var som ett slag i magen, samma känsla fick ja när min morfar somnade in, precis samma... varför?
Å nu känner ja att hela min vecka e förstörd. Jätte kul...
Och ja har inte kunnat sova någonting inatt.. jag har tänk för mycket..
vad händer nu? nu ska ja inte gå film ett år.. vad är det för lärare som kommer ist? är han lika snäll? är han sur? är han dum? Man ska inte tänka på sånna frågor när man ska sova....
 
Nu ska ja gå å ha prov... jätte kul... hejdå :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback