"Karl från stockholm och anonyma från Enköping ;)"

Hallå har fått riktigt "roliga" kommentarer i helgen, och eftersom ja inte har internett hemma så ere extra kul å kolla i skolan så alla kan få läsa dom ;)
 
Om vi börjar med karl så.... "Hon är inte tillräckligt smal" för det första, Det är en PÅHITTAT tidning som vi ska jobba med i skolan eftersom jag går i MEDIA, Så den ska allså inte ges ut till alla i svergie utan detta är en skoluppgift ;) Och att säga att nån inte är tillräkligt smal är bara otroligt idiotiskt! Skriv så aldirg nå mer! Om jag kommer trycka en tidning så ska ja fasiken visa dig att alla kan få vara på en framsida!
 
Och sen till din anonyma sate, asså sorry med ja blir förbannad på folk som inte vågar säga vilka dom är.
Jag kan säga dig att JAG har inte härmat någon, detta är en skoluppgift å ja gör allt ur huvudet, Och JAG har fotat tjejen på framsidan, det är min kompis Hanna, och henne har ja känt i 10 år! Vi möttes i 3an! Och om nu en kille har härmat mej... så Skicka länk till hans sida, så får ja se. Som jag skrev över här, jag har inget internett hemma så ja kan inte söka på google som alla andra kan nu för tiden. Så snälla. Skriv en kommentar till och visa vart den där killen har härmat mej med. tack för mej!

Kommentarer
Karl säger:

Bara för att tidningen är påhittad och ämnad till ett skolprojekt tycker jag inte att det är okej att man bryter mot idealet. Hon, kolossen på framsidan, är för fet. Att ha en fet tjej på framsidan är inte lämpligt eftersom att folk kan bli äcklade. Det blev jag och därför ville jag tipsa dig om att byta bild. När du säger att vem som helst kan vara på löpsidan av din tidning har du fel. Bara för att du har gjort den kan du inte stava hur som helst, eller hur? Samma regel gäller för storleken på omslagstjejen. Att ha en för stor tjej kan liknas vid att stava fel på rubriken, dvs en allvarlig företeelse och fullkomligt oacceptabelt.

2012-10-09 | 19:09:00
using protein powder säger:

Wow, superb weblog format! How long have you been blogging for?
you make running a blog glance easy. The entire
look of your site is fantastic, let alone the content!

camera foto nikon säger:

I do agree with all of the ideas you have offered
for your post. They're very convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are too short for newbies. May you please extend them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

2012-11-05 | 04:11:13
Bloggadress: http://www.cameredigitale.ro/fotodigitale/Nikon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback