Snart matte

Hallå! Igår skulle jag ha bloggat men jag hann inte eftersom vi hade idrott,skolfoto och sen mys i skolan från kl. 5 -halv 8, Vi var helt galna, vilken jäkla klass jag har hamnat i! herre min banan asså :D
 
 
Och svar till dig karl som tror att du vet allt.
Asså först, det är en skolgrej och läraren skiter fan i om personen på framsidan är fet eller inte? MIN lärare tyckte det var jävligt bra jobbat! Och sen kommer du hit och trycker ner mej och säger att min tidning int ekommer bli godkänd av läraren? Jag lär iaf få över ett E iaf! asså snälla? och om nu folk blir äcklade, t.ex DU? Kolla inte då!! är det så svårt? och eftersom du skriver att FETA folk inte får vara med på framsidan så ska väl inte djur och sånt vara med eftersom djur är tjocka p.g.a all päls?!
Och att du skriver att jag är avundsjuk .. vafan ska jag vara avundsjuk på? jag har inte bloggat för att jag inte har internett hemma och jag har skolarbete att sköta?! Asså vad vinner du på att skriver allt det här?
 
 
Men iaf, bilder kommer senare ;) nu ska jag ha matte så herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback