Tidningen FOTOGRAFEN fick "bara" ett C.

Hallå! Nu är det måndag igen och herre min banan vad helgerna går fort när man har tråkigt...! helt ofattbart. Och Nu sitter ja i skolan och väntar på att få börja.. börjar 10.10 asså xD
Men ja loggade inte på skolans sida och kollade på vad ja fick på min tidning, ja kolla bilden nedanför :(
 
Jag fick bara C :( Buuuhuuu.. men jaja, det är väl bra ändå xD haha..
 
Denna vecka ska vi ha prov på samhäll på tisdag, undrar hur det går, (lag & rätt) Och på torsdag ska ja på rättegång, intressant faktiskt.. asså min klass + musikklassen ska på rättegång. Vi ska alltså få sitta med på en riktig rättegång och vara med å lyssna :) awesome juh! :D
 
Men om jag hinner så ska ja lägga upp lite bilder jag har fotat ;D
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Var glad för att du fick ett betyg!!

2012-10-15 | 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback