Kort & Lång slutartid

Godmorgon! Det är Måndag igen och jag är redan i skolan fast jag börjar kl. 10.10. Varje måndag :P Men i helgen har jag fotat till media lektionen eftersom att jag bad om att få en uppgift, och då fick jag fota med lång,kort slutartid och skärpeljus, men om ja ska va ärlig så vet ja inte vad det är för skillnad på kort och lång skärpeljus ... hmmm.. xD
 
Men så ja har lekt med kamera hela helgen!
Och förra veckan cyklade ju jag varje morgon utom fredag för då regna det, men iaf. Så jag hade en sån jäkla träningsvärk i benen så inte sant! Men nu i helgen har det försvunnit ;) Så nu ere bara att jobba på :D
 
 

Detta är med lång slutartid ;)
 
Och jag tror att detta är skärpeljus? xD haha.. bakrunden ska iaf vara suddig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback