Fattar inte...

Hallå. Nu är jag tillbaka efter en lååång paus. Och ska nu försöka ladda upp mycket bilder :) 
 
Men en sak jag inte förstår. Det är folk, som har pengar, men ändå ska dom ha mer. Jag fattar inte sånna personer. Dom sårar och skadar adra personer. Har dom inge samvete? Nä tror inte det. Jag har träffat mycket folk,  och vissa beter sig som svin, skriver fula/konstiga kommentarer på bloggar, och dom låtsas vara någon annan. 1. man kan se IP nummret, så där åker man fast. 2. Att ange att vara någon annan på nätet, är inte lagligt. 3. Att mobbad på nätet är inte heller tillåtet. 
Och tänk att det är många som inte fattar detta. Jag förstår inget. Iaf att personer har mycket, ska ha mer. Då frågar jag mig själv.. varför? Mår dom bättre på att såra å skada andra? jag hajar verkligen inte. 
 
Men här är iaf 2 nya filmer jag har gjort. Copyright by Elin!
 
-Heej Elin
http://www.youtube.com/watch?v=0tQRvhiy028
 
Min version av Bockarna bruse, Animation.
http://www.youtube.com/watch?v=8yZs2EG1abA
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Håller med om vad du säger! Btw fina bilder, vilken kamera använder du?

Svar: Nikon D90 :)
Elin Wåhlin

2013-05-08 | 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback