Mojje idag,

Hej! Träffat Mojje idag, å han är ju sån underbar person, Han sa många kloka ord och dom kommer ja verkligen ta åt mej, han kollade även i min fotobok, och skrev även en hälsning. verkligen jätte snällt att han tog sig tid att kolla.
 
Här är även en dålig film ja slängde ihop lite snabbt xD haha, och jag hade inge stativ, så ja varnar er, kolla på egen risk xD förlåt. Lovar bättre nästa gång!
http://www.youtube.com/watch?v=wCXDOKkBO2w
 
Och den där "kråkan" i min fotobok, tänker ja inte visa, för det är privat ;) 
 
 
Men iaf, idag, om hans spelning, det var nog den galnaste spelningen jag någonsin varit med om, haha, Han var het, så han tog fram en brandsläckare. Haha och det var verkligen något nytt, Vore kul om typ.. bastisten sprutade ner honom med en brandsläckare xD ha ha! 
Men, showen var verkligen rolig, aldirg skrattat så mkt någon gång på hans spelningar förut xD haha...
 
Och jag är tveksam om jag kommer träffa honom nå mer innan Diggiloo, de skulle börja öva nästa vecka, 31 låtar ska fastna i huvudet på honom ;D låter nice xD haha...
LÄNGTAR SÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback