Hejdå läraren, Skräck film

Hallå allihopa! Nu är det äntligen fredag. Och jag har sån jäkla träningsvärk i alla delar i kroppen! Omg asså! Ja körde verkligen hårt igår! jäkla träning asså! 
 
Och idag slutade ännu en lärare, våran Svenska lärare. Och jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka. Inte mött nån ån mysig lärare. Snäll och otroligt trevligt, Jaja va ska man göra, man kan ju inte göra nått precis,och en har väl alla en lärare som alltid måste säga "hejdå" ord..  åh dom ska alltid göra så man börjar gråta... usch..Sen tänkte ja leta upp honom å ge han en kram å säga hejdå, jag hittade honom inte?! va ska man göra?
 
Men ihelgen ska jag fixa min frisyr, och sen kanske jag ska göra en kort skräck film xD haha.. vi får se hur det blir ;) 
 
och när det kommer nya bilder, det har ja ingen aning om... 
 
HA EN SKÖN FREDAG!
 

Kommentarer
Anonym säger:

vad ska du göra med håret?:)

Svar: Jag tänkte bleka det lite. Lägger in resultat sen ;)
Elin Wåhlin

2013-02-08 | 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback