Melodifestivalen, Föl

Godmorgon på er!
 
Igår kollade ju jag på Melodifestivalen.. och tror nog att många gjorde det åxå. Men iaf. Jag fattar inte varför Caroline  av ugglas är med? 1. hon kan inte sjunga. 2. hennes låtar suger. Lixom.. hallå? det är Melodifestivalen! Då ska man bjuda på sig och ha en svänging låt! Så jag är as glad att hon inte åkte till final! 
 
Men det dära låten En riktig jävla schlager digga jag. Visst det är äldre gubbar, men vem gillar inte Tommy Körberg? Han är ju så bra! Älskar när han tar i å sjunger: Nu får det vara nog. Vilken röst asså! Han är ju så bra! :D
 
Och sen sa ja till mamma idag att ja måste åka å handla lite till mej själv... och då säger hon : men kan vi inte åka imorgon? För du börjar ju senare imorgon. Men hallå mamma.. jag har lov. Och båda vi bryter ut i skratt! haha xD 
 
Och jag håller även på att måla ett föl xD det går jätte bra :) håller på med manen och svansen nu!
Nu ska ja ta å måla lite mer. Hare bra!
 
Jag har gjort skugg linjer där benen går, men dom e så små, så det synd inte här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback