Objektivmugg

Hallå... Vilken seg dag det har varit idag. Så ja åkte och och jobbade istället, för i klassrummet fick ja tyvärr inget gjort. Så ja åkte hem. 
Och uppgifter vi har fått, det är att göra en film om tv historian, men jäklar va svårt det är. Och sen på digitalt skapande, där ska jag göra om en bok, alltså framsidan och baksidan. Och min heter Sockerdöden :P Så jag håller på med en nu.. men jag ladda inte upp den än .. det får ni vänta med att se. 
 
Och imorgon är det alla hjärtansdag och jag fick paketen idag ist. Fick en kudde och en objektivmugg, jäklar va snygg den va. Och det var många som säger att oj, ta inte fel nu då. Och nej det gör man inte, muggen är alldesles för lätt för att man ska kunna ta fel ;) 
 
Men nu har ja jobbat klart för idag, nu ska ja vila lite och lyssna på RIX FM! kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback