Skära upp hela munnen...?!

Gokväll på er! Nu har jag precis duschat, och jag stod å tänkte på 3 saker ja stör mej grymt mycket på. 
 
1. När man ska duscha... man ställer in värmen... och sen tar man slangen till kroppen... vattnet kommer.. och det är ISKALLT vatten! Jag skriker så högt så ja nästan tappar öronen! åh va störande det är. Man e ju lixom berädd påen varm och skön dusch. eller?
 
2. Du vet när man klipper tånaglarna? Och råååkar klippa för långt in, Så nageln "växer" in i tån, och man får så jäääkla ont i tån och kan inte böja på den, t.ex när man går upp för en trappa.. det går inte! Tån är röd och ömmar! Man vill ju bara skära bort den :O Är det bara ja om råkar ut för detta?
 
3. Man är hos tandläkaren. Man blir tillsagd att slå sig ner i den dära stora... svarta stolen... som man nästan ligger i. Men hur som helst. Och där ligger man å gapar som en hel häst, och sen har man massa saker i munnen... och rätt som det är. Så frågar tandläkaren t.ex vad man har gjort idag, hur många gånger borstar du tänderna? m.m Och där ligger ja å försöker svara... man låter juh som om man har en näve i handen.. och försöker prata. Igentligen.. jag tycker tandläkaren bara borde prata om vad han gör när han har massa vassa saker i munnen på en, för tänk om... han råkar typ.. hosta till... eller fråga något så han tappar koncentrationen...och typ skär upp hela munnen? xD haha... asså omg!
 
Det är ju konstiga sakern man tänker på .... 
Nä, nu ska ja ta å kolla på tv4 ;)
 
 
 

Kommentarer
Anna säger:

Hej! Såg att du sökte någon som kunde hjälpa dig med design, jag säljer avancerade bloggdesigner för endast 60 kr :)

Svar: Okej, men jag vet itne hur ja ska kunne betala 60kr för jag har inga pengar. Kan ja inte göra något annat?
Elin Wåhlin

2013-02-17 | 08:50:15
Bloggadress: http://www.annajohanssons.se
Anna säger:

Sv - okej :/ Jag vet inte, men du kan ju vänta et tag till du fått pengar sen kan jag sänka det 10 kr så du får en design för 50 kr? :D

Svar: Jo, men då ere så att jag får aldirg pengar :P hehe.. för allt går till räkningar. Du tror inte att ja kan göra något annat än att betala med dessa pengar.. Jag tycker tyvärr allt handlar om pengar ;/
Elin Wåhlin

2013-02-17 | 10:39:23
Bloggadress: http://www.annajohanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback