WIP, Lov & Snart Melodifestivalen

Hallå i bananskogen! Nyss var man hos tandläkaren å tog bort lite tandsten, lol varför skrev ja det? haha.. jaja ... 
Och nu äntligen... äntligen har dagen kommit, nu snart säger ja det... snart.... Det är LOOV! Så härligt. Är verkligen utpumpad, men det är ju så sjukt kul med media, Och iaf ... i går, så var jag hos Citat. De fotar reklam, t.ex till guldfynd med mycket mer. Och där kanske ja ska få praktisera ;D tänk å ta en bild till t.ex guldfynd. Värsta coolt. 
 
Men i helgen ska ja pröva spela in en kort skräck film xD haha få se hur det går. Skriver länken sen när den e klar.. höhö..
Och en sak till. Mna ska inte leka med en automat bil haha xD
 
Men ikväll ska ja vila lite. Imorgon får vi besök på kvällen och sen dags för Melodifestivalen. Jag vet inte ens varför ja kollar på det? xD Det har ju varit några riktigt dåliga låtar som har framförts. Men jaja... Sean Banan e ju skön, roliga låtar xD Och alla dessa ombyten haha.. Men jag hoppas det blir bra imorgon kväll :) 
 
Nu ska jag ta å fixa lite på min uppgift i Digitalt skapande. Hmmm... hur ska ja fixa bakrunden. 
 
Detta är en bild från.... 2011 och är fortfarande stolt över den xD höhö
 
Och här är min WIP, haha.. verkligen inte klar. Men va gör man inte för en uppgift? :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback