Bloopers, TV, Videokamera

Hej mina små fisar! 
Idag har vi fortsatt med våran tv show. Och jag hoppas verkligen att vi ska få göra en egen tv show nån gång. Att slippa att lärarna ska bestämma allt. Att vi ska få bestämma grupperna själv. Så det inte blir som nu. Och då vill jag gärna intervjua Mojje :D har lixom gjort det till våran tidning, men inte i tv :D värsta coolt det vore :D
 
Men här har du lite bloopers xD haha: http://www.youtube.com/watch?v=SEB9f4S0D1Y
 
och jag har även tänkt på det där att spela in videoklipp och berätta va jag gör i media m.m å jag säger såhär: när ja fyller 18 nu så önskar jag med pengar, och för de pengarna tänkte ja köpa en videokamera som filmar i HD! Så ni får vänta å se ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback