Fota, Teckningar och Presenter.

Hallå! Jag ber om ursäkt för jag inte lagt upp några bilder. Men jag var inte hemma igår, jag åkte till brosan igår för att få ett stativ och fick tidiga 18 års presenter, hehe... Ja fyller lixom 18 den 22 mars så :P 
 
Men idag ska jag å mamma ta en promenad, så kanske det kommer lite bilder på hästar och snö kanske.. haha.. Så håll ögonen öppna ;) 
 
Tack brosan ;D 
 
och Mimmi sitter med mig nu när jag sitter å ritar.. :) 
Jag ritade klart Flynn Rider från Trassel, En av mina favorit scener, när han säger "Yay" så jäkla kul xD tyckte det blev ganska likt, men bilden var så liten å det var svårt å se alla ditaljer.
 
Snart ska jag ut, Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback