Mojje, En otrolig person.

Sitter nu och kollar på Mojje på Google. Och jag tänker såhär om honom: Mojje är en populär sångare i sverige och alla älskar honom. När man träffar honom blir man själv glad. Han möter alltid en med ett stort leende. Han verkar vara en glad filur med mycket energi, och en sak jag gillar med honom, det är att hans barn sinne är kvar. Det är inte många vuxna som vill vara lite mindre vuxen, men Mojje är ju helt underbar. Man undrar ju verkligen hur han var som barn. Om han var helt galen då eller? xp ha ha!  Vem vet. 
Men jag vill bara dela med mig att, Om du är intresserad av att se en show med humor och musik, så åk och träffa Mojje live, Du kommer inte ångra dig. Det gör inte jag efter 6 år! Jag vill bara på hans spelningar, för det är så grymt roligt att sjunga med och ha kul! Och han har även stöttat mej mycket. 
 
Jag har iaf fotat honom 6 år nu, tänk va tiden går fort. 8 mars 2008 var första gången jag fotade Mojje, (Se bild nedan) Det var den första bilden ja tog på honom, Grymt suddig men väldigt rolig xD 
 
 
Och kolla nu lixom, Senaste bilden var på Diggiloo 2012. Så grymt bättre bilder ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback